Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

HANDELSBETINGELSER

1. KØB HOS IBRUSH APS

iBrush ApS (i det følgende iBrush)
Bøgevej 5
4690 Haslev
CVR-nr.: 36562390

2. PRISER

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter med mindre andet er angivet.

Der tages forbehold for:

  • Valutaændringer
  • Force majeure
  • Leveringssvigt
  • Afgiftsændringer
  • Udsolgte varer og trykfejl

 

3. ORDREBEKRÆFTELSE

Når du modtager ordrebekræftelsen, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte iBrush på kundeservice@ibrush.dk

4. LEVERING

Alle forsendelser afsendes med PostNord, som leveres indenfor 6 arbejdsdage. Der kan dog være længere leveringstid i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende.

iBrush sender alle ordrer til Danmark, Sverige, Norge, England og Tyskland fragtfrit.

5. BETALING

De mulige betalingsmåder på iBrush er:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • Maestro

Vi har sikret vores webshop med SSL-kryptering, som sikrer, at de informationer du indtaster, kun kan ses af Nets (tidligere PBS). Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.

6. FORTRYDELSESRET

I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Du har altså 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. Fortrydelsesretten kan kun benyttes, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du bruger varen på en måde, som forringer salgsværdien væsentligt. Brugte tandbørster returneres eksempelvis ikke. Hvis du fortryder dit køb, kan du enten nægte modtagelse af pakken eller sende varen retur til:

iBrush ApS
Bøgevej 5
4690 Haslev

Vi beder dig vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt på iBrush.dk

Nægter du modtagelsen af pakken, eller lader være med, at afhente den på posthuset/pakkeshoppen, vil du blive opkrævet forsendelsesudgiften for at PostNord/GLS returnerer pakken til os.

iBrush anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til iBrush. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved kundeservice@iBrush.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til PostNord eller anden fragtmand senest 14 dage efter modtagelsen.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i original emballage. Manglende original emballage medfører en forringelse af salgsværdien, hvorfor du ud fra en vurdering foretaget af iBrush, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen.

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

  • Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.
  • Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen

 

7. REKLAMATIONSRET

Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra iBrush, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du er forpligtiget til at angive, og på forlangende, vise, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Som udgangspunkt kan du kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter, du har fået varen leveret. Klageretten gælder for fabrikationsfejl, ikke slid som følge af brug af varen.

Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

8. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles iBrush inden for rimelig tid efter varens modtagelse.

Varen returneres i det tilfælde til nedenstående adresse på kundens regning:

iBrush ApS
Bøgevej 5
4690 Haslev

Du bedes beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto. Desuden henter vi ikke pakker, der blevet sendt “uden omdeling” med PostNord, til en GLS pakkeshop ell. lign.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

9. FORSVARLIG RETURNERING

Alle produkter, der returneres til iBrush, skal være forsvarligt indpakket. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice på kundeservice@iBrush.dk.

Vi anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i PostNords system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til iBrush. Yderligere har du mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.

10. HVAD GØR VI MED DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER (PERSONDATAPOLITIK)

For at du kan indgå aftale med os på IBrush, har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail adresse

 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysninger slettes eller anonymiseres løbende efterhånden som det formål, de blev indsamlet til, afsluttes. Personoplysninger gemmes højst i 12 måneder efter sidste brug.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Oplysninger afgivet til iBrush videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos iBrush har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til iBrush via e-mail kundeservice@iBrush.dk

Læs mere om iBrush’s privatlivspolitik

11. COOKIES

På iBrush.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

12. LOGSTATISTIK

Vi bruger en logstatistik på IBrush hvilket betyder, at et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere www.iBrush.dk.

13. ABONNEMENTSVILKÅR

Aftalens indgåelse
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal straks skriftligt meddeles til iBrush på kundeservice@iBrush.dk, ændres via din konto på vores website eller via brev til adressen iBrush ApS, Bøgevej 5, 4690 Haslev. Du vil modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail.

Ændring af abonnementstype
Ændring i abonnement sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. De skifter abonnements type via. min konto eller sende en e-mail til kundeservice@iBrush.dk.

Abonnementsperiode og opsigelse
Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet, eller ved manglende betaling. Abonnementet kan opsiges når du ønsker det, med øjeblikkelig virkning, du binder dig ikke for noget ved iBrush. Dog skal abonnementet opsiges inden vi har sendt den pågældende levering, har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen konto side via vores website, skriftligt til IBrush på kundeservice@iBrush.dk eller via brev til adressen iBrush ApS, Bøgevej 5, 4690 Haslev.

Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket?

Betaling for dit abonnement vil blive trukket når iBrush har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder. Beløbet, der bliver trukket, vil være det beløb, der matcher den abonnementsløsning du har bestilt. Pengene bliver trukket den dag, din ordre bliver afsendt jf. den dato, du har oprettet dit abonnement og det interval de har valgt. Din ordre vil altid blive sendt den først hverdag efter din bestilling. Dette vil også være gældende for deres fremtidige modtagelser af vores abonnementsløsninger.

Betaling
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Pakker afsendes via PostNord. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Ellers kan der altid via din konto på iBrush opnås adgang til ordrehistorik, kvitteringer samt abonnementsinfo, se mere på din konto. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder IBrush sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan iBrush uden varsel ophæve abonnementsaftalen.

Ændring af betalingsoplysninger på dit abonnement

Såfremt De får nyt betalingskort eller du under andre omstændigheder ændrer betalingsoplysninger, er det vigtigt at du går ind på din profil og ændrer dine oplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil iBrush ikke have mulighed for, at trække betaling for din ordre, og du vil dermed ingen varer modtage. Hvis du er i tvivl er du meget velkommen til, at kontakte os på kundeservice@isparkinfo.com/dev/ibrush. Alternativt kan du slette dit abonnement og oprette et nyt med de korrekte kortdata.

Ændringer af betingelserne for abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af www.isparkinfo.com/dev/ibrush foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.

Du skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved iBrush. Er du under 18 skal iBrush have samtykke fra dine forældre.

Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.isparkinfo.com/dev/ibrush.

Misligholdelse
Hvis du misligholder din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne, er iBrush berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel.

Behandling af personlige oplysninger
For at administrere dit abonnement behandler iBrush en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, cpr-nummer og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.

14. ELEKTRONISK OG TELEFONISK HENVENDELSE

Ved oprettelsen af et medlemskab på iBrush, giver du samtidig samtykke til at iBrush må kontakte dig med elektronisk post og kontakte dig via telefon. Du vil modtage elektroniske meddelelser i form af e-mails på din registrerede e-mailadresse og SMS-beskeder på det registrerede mobiltelefonnummer.

iBrush vil via elektronisk post kontakte dig med informationer om opdateringer, ændringer, tilbud og konkurrencer mv. vedrørende iBrush. Du vil også kunne blive kontaktet via telefon på det registrerede mobiltelefonnummer med service/vejledning i hvordan du får mest ud af dit nuværende medlemskab. Du kan til enhver tid afmelde disse beskeder ved at besvare “AFMELD” i en af de mails, vi sender til dig.

15. ER DU I TVIVL

Såfremt der opstår tvivlsspørgsmål, er du altid velkommen til at rette henvendelse på kundeservice@iBrush.dk

16. KLAGEADGANG

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til: kundeservice@iBrush.dk

Hvis det ikke lykkedes os, at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Klager over almindelige varer skal du gå til Forbrugerklagenævnet eller oprette en sag ved den nye europæiske forbrugerportal ODR.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk

Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Betingelser for handel ved iBrush er senest opdateret 11.07.2017

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.